Isnin, 17 September 2012

Kembara Di Negeri Kelantan. . . .

    pasar siti khadijah....tempat dia memang cantik...beruntung dpt tinggal dlm malaysia yg ada budaya kita sendiri..
Tambah kapsyen

hehehe...ni lah dia pemandu pelancong aku...dua org tuuu...kelas x??hahaha....xde la..dua org ni member baik aku time belajar kt KL..(pssttt...diorg sesuai x??)
bertolak ke kota bharu dr kuantan ambil masa lebih 7 jam...habis kebas pinggang dgn punggung aku..dah la aku naik bas waktu malam...sampai kat kelantan dalam pukul 6.30am...aku turun kt KB trade centre sambil menunggu kawan aku dtg ambil..nasib baik rumah die dekat je dgn bndr KB..smpai kat rumah wan(kwn aku) aku berehat sekejap dlm bilik...pukul 8.30 wan panggil ajak makan sekali dgn family dia...family wan memang sporting n baik...selesa betul aku..aku breakfast dgn nasi tumpang yg dibeli ayah wan kat gerai makan td...hbs makan aku siap2 utk ke rumah aini sufia pulak utk pergi melawat hazim kat hospital dan jalan2..bla..bla..bla..tiba kat hospital dalam pukul 12.00..kesian aku tgk keadaan hazim..tp wan ckp dulu lagi keadaan hazim lagi teruk..langsung x bercakap..x bergerak..x ingat org..tp bila aku dtg aku wan dgn piya ckp keadaan dia dh ok dr sebelum ni..alhamdulillah..kesian jugak aku tgk mak hazim tu..syg betul die dgn hazim...semoga cepat sembuh ye hazim..OK..dh lawat hazim...kitorg ke pasar siti khadijah...memang tmpat wajib aku nk pergi...(mcm dlm gmbar)memang cantik sgt kalau tgk dr atas...mcm2 bnda aku nk beli..pening aku tgk byk gerai...hehe...ambil gmbar je laaa..
dah puas shoping dgn jalan2 kat pasar siti khadijah...diorg bwk aku ke rantau panjanggggggggggg......haha..kena sebut pnjang...memang aku nak jadi gila tgk kedai berlambak2 kt situ...piya cdgkan utk makan aiskrim pulut...yummm..sedapnyee..igtkan ade pulut dgn aiskrim je..tp byk betul isi dalam die..kcg,jelly,roti potong,berwarna warni...kalah tutti frutti...yg ni lagi murah..RM2 je..sedapppp.....aku kat sana pun bukannya shoping sgt pun...jalan2 cr mkn je.beli baju sehelai...memang murah la brg2 kt sana..lepas tu makan sosej pulut....yumm..1st time aku jumpa...aku mkn "angry bird"..hahaha..sedapp...
aiskrim pulut nama dia tapi dalam dia ada macam2...jelly,kacang,bla4....sedapppp..

haaaaa....aiskrim ni buat aku rasa jatuh cinta padanya selepas memandangnya..kalah tutti frutti....cantik dan seksi....
makan angry bird...nyam2....
jalan2 dengan member baik aku kat rantau panjang. . .
.

takkan baca je kot. . .komen la sekali. . .^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan