Khamis, 27 September 2012

S E M A N G A T ! ! !

Aku rasa tak sabar nak tunggu tahun 2013 yg mana aku nak pilih jalan hidup aku sendiri yg mana itulah impian aku akan aku laksanakan..(cewahh...dah macam PM la plak...=_=)

  • Tahun 2013..aku nak laksanakan impian aku dgn betul2....taknak main2 lagi dh..
  • Aku nak kerja keras untuk diri aku dgn keluarga aku..
  • Kena kerja lebih keras beb untuk capai impian aku tu.
Kalaulah masa tu boleh diputarkan balik...nak aje aku tebus masa2 tu...tp tak apa..Insyaallah boleh sempat lagi..dalam masa 3 bulan ni aku kena janji dengan diri aku tahun depan aku akan capai impian aku tu...HAHAHAHAHA..(tiba2 gelak)
think positive beb!!...think positive!!semangat membara-bara...


takkan baca je kot. . .komen la sekali. . .^_^

1 ulasan:

  1. semangat! InsyaAllah impian myrul tu akan tercapai kalau ada usaha.. Chaiyok! :)

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini