Khamis, 8 November 2012

Dinner Bersama Keluarga. . . .

 Assalamualaikum...malam tu 8/11/2012 hari khamis malam jumaat..kitorang sekeluarga pergi shoping dulu kat pasaraya Ten Ten (Bukit Setongkol)..cari baju dgn hadiah utk wedding poksu aku..besar jugak pasaraya tu...baru je bukak kat situ...cantik dari tempat lain..time tu plak diorang buat promosi..memang banyak la barang2 dijual dalam harga RM2 je...biskut,jajan,air ke apa2 barang yg kecik skit banyak jual dalam RM2 je..dah siap kitoang beli barang hadiah untuk poksu aku kawin..(baju melayu je x beli sebab takde choice lain)..kitorang semua balik rumah sekejap untuk ambik anak2 dara yang lain untuk pergi makan kat restoran Sara Thai Kitchen @ Balok..dah sampai kat restoran tu aku tgk...fuyooo..memang kelas giler restoran dia...dekorasi dia memang cun laa...simple but nice to look...waktu plak malam..kalau bawak awek gerenti romantik giler...hahaha...kitorang order ikan pari bakar petai 2 ekor,tomyam 2 mangkuk,kangkung goreng belacan 2,telur dadar 2,air teh 2 jag..tu je..banyak2 x habis plak..ikan pari bakar petai tu rasa dia..boleh laa...tapi x sesedap kat Restoran Ana Ikan Bakar Petai @ Tanjung Lumpur..rasa ikan bakar dia lagi gempak!!!(fuhhh)...tapi yang paling best kat Sara Thai ialah tom yam dia...perghhhh...terangkattt....kangkung goreng belacan pun sedap gak...malam tu..kitorang makan puas2..(alih2 tak habis gak..)kenyang toksah cakap la...balik terpaksa cover perut...hahahaha...time nak bayar..kitorang agak2 je laa dalam RM100 Lebih..tup2..memang RM100 lebih pun...tapi RM199!!!mak aihh....giler gedabak..order rasenye sikit je menu...terpaksa la bayar jugak walaupun x puas hati...nak buat macam mana...dh masuk dlm perut dh....xkan nak muntahkan balik bg kat diorang...kitorang pun balik je laaa dgn senang hati + tak puas hati la gak..huhu..apa2 pun....rasanya baik makan kat Restoran Ana Ikan Bakar Petai..harga pun berpatutan la gak....ikan pun sedap...kenyangggg....

sepupu aku...amirul gak nama dia...

adik aku shahirah dgn sepupu aku...linda

muka2 orang kelaparan..nak2 baju biru tu...hehehe



ikan pari bakar with PETAIIII!!!!!!!..slurrppp...

di sebalik teh ada Linda...kih3

alamak!!besar plak aku bila pakai jaket tu...


takkan baca je kot. . .komen la sekali. . .^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan