Selasa, 27 November 2012

sweet memo with my all family. . .

poksu beejay & maksu zaira's wedding......

assalamualaikum..lama tak update..10/11/12 atau 10 november 2012 lepas aku and family aku gi pekan pahang..poksu aku kahwin..memang cantik tarikh tu dgn no ikut susunan cmtu....tema wedding poksu aku kaler pink and putih..(aku x suka pink..>.<)..boleh laa...tp kitorang sekeluarga pergi kenduri lewat sikit dalam kul 3..poksu aku pun bukanlah darah daging kitorang...just adik bongsu kepada mak sedara aku yakni adik ipar kepada mak aku...tapi dia mmg rapat dgn family kitorang..
ape yg bestnyeee kat kenduri poksu aku...tak tau laaa...kitorang sampai lewat.tp yg best kitorang amik bnyak gambar utk kenangan...siap ikut sekali diorang gi photoshoot kat tepi pantai..hahaha...
 ape2 pun...malas nk cerita panjang...just nak share or simpan gambar wedding poksu aku...
yang ni aku edit sikit..kasi cun.....
ecewahh moksu...poksu aku plak  muka cam nak terkam moksu je..hehe

we all togeher. . . . .

hehehe...kanak2 riang...itu je that i can say..

aku selalu amik gambar dgn sepupu aku si linda ni..sebab hobi kitorang sama..suka snap pic..guna fon pun jadi..huhu
anak2 dara dalam family kitorang yg kiut miut..
ini la dia..family aku yg cun2...

hang tuihhh....hahaha...nak merasa pakai tengkolok..

takkan baca je kot. . .komen la sekali. . .^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan